Hurra for sønnen min !

Flyfoto Gullfaks C

 

Torsdag morgen satt han se på helikopteret med nesen mot Gullfaks C. Sin aller, aller første tur offshore. Han ringte på kvelden og sa at det var helt rått å se plattformen i soloppgangen 🙂

Han har vært målbevisst og utrolig dyktig denne ungen min. Mammahjertet banker hardt og er veldig stolt 🙂

Jeg hørte smilet i stemmen når han ringte i går 🙂 «Mamma de har så god mat her, jeg kan spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil, vi kan hente brus i kjøleskapet, jeg kan trene jeg kan gå på kino og i tillegg får jeg betalt!!! Blir ikke bedre enn dette mamma » 🙂

Du har fortjent det Thomas, du har virkelig fortjent det. Dette har ikke kommet gratis, dette er hardt arbeid og tro på seg selv. Gratulerer!

Categories: Barna mine | 6 kommentarer

Innleggsnavigasjon

6 thoughts on “Hurra for sønnen min !

  1. Blir med på gratulasjonen 🙂
    Klem og hils til en grepa kar 🙂

  2. Gratulerer til gutten din. Beste følelsen i verden når barna får til det de ønsker. Ingenting slår den følelsen! 🙂

  3. Ingenting er så godt i et mors hjerte , når en vet at barna trives å har det bra .Det ser ut som du har en målbevisst sønn som vet hva han vil , og tar det på alvor .Lykke til med sønnen der ute på plattformen å en godnatta klem til deg Rita ;))))

    • Ja, mammahjertet er noe spesielt, det merker man helt klart. Han bare bestemte seg i 10 . klasse at dette ville han og se hvor han er nå 🙂 Han kommer til å dra litt rundt på skolene i distriktet her bare han får landet litt og inspirere folk til å yte sitt beste, sette seg mål og jobbe målrettet mot målet. Gode tanker ❤

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Thomas Lønn

Et studieår i Vietnam og Ghana

HLNE

21 år gammel jente som trenger et sted å sortere tanker og følelser.

Erlend Elias

Stylist, make-up artist og foredragsholder, standUp show, Tv.

Som dagene går.....

mine tanker til deg

annesofiesblogg

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

TriGisle

mine tanker til deg

STJERNESTØV

Politikk, religion, foto, sport og litt til

Jorunn's WP

Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

kontrovers.no

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Lykkeliten

mine tanker til deg

Bjørnehiet

Hulebjørnens klan

Moseplassen

mine tanker til deg

Mormors klagemur

Med rett til å klage

