Åh som jeg lever livet om dagen :)

I går kom det enda en strålende nyhet : Jeg skal IKKE ha flere cellekurer 🙂 🙂 🙂 DET gjorde meg SÅ glad. Jeg har gruer meg til det nemlig, å måtte kjøre kroppen min helt i bunn, men det slipper jeg nå 🙂 tjohoi!!!!

Jeg, Finn og lillegull lånte båten til pappa i går og tok vår første tur på vannet alene. Vi drog til Skolebukta og spiste middag der i nydelig septembervær. Åh som jeg nyter 🙂 🙂

Jeg fikk besøk av min kjære venninnen Reidun som jeg ikke har sett på 20 år, rart å si venninne da tenker dere, men vi har alltid vært der for hverandre. Av forskjellige årsaker havnet hun vest i landet og jeg bor her jeg bor, og med hverdagene tett på blir det sånn innimellom. MEN når vi nå endelig møttes igjen var det som om vi ikke hadde vært vekk fra hverandre i det hele tatt. Vi hadde mye å ta igjen og skravla gikk 🙂

I kveld skal jeg ut med Annikken, Heidi og Siri. Vi skal på Woken og spise middag, gleder meg veldig til det altså 🙂 Så er det snart hyttetur med Janne og Trude, blir helt herlig å ta en tur på fjellet og nyte Vrådal sin vakre natur.

I hagen blomstrer det som bare det og mange stopper opp og skryter, det syns jeg er koselig 🙂

Nå er det knallblå himmel, bare så blå den kan bli nå på høsten og solen sender varme stråler ned i hagen min. Jeg skal ut å nyte den.

Har sendt søknad på arbeidsavklaringspenger fordi å jobbe får jeg ikke lov til enda 😦 jeg vil jo så gjerne. Jeg savner jobben min og spesielt Mette, Hanne og Marit, dere har vært unike oppi alt dette ❤ Tusen takk for all støtte!

Åhhhh jeg er så glad i dere alle sammen ❤ ❤ ❤

Categories: Livet mitt | 7 kommentarer

Innleggsnavigasjon

7 thoughts on “Åh som jeg lever livet om dagen :)

  1. Det er så herlig å lese at alt går rette veien med deg.
    Stor klem i høstsolen til deg 🙂

  2. Mormor

    Kjære lille venn
    Godt det går rette veien. Og å slippe enda en kur med cellegift er en skikkelig bonus.
    Mormorklem 🙂

  3. En lettelse at det går den rette veien og at du har gode venner rundt deg 🙂 ❤

  4. Dere er bare best ❤

  5. Rita Fjærli Teigen

    Dette var utrolige gode nyheter, Rita. 👍❤️Gleder meg over alt du opplever om dagen, skjønner at du gløder. Men husk å stoppe opp litt og nyt høsten, som viser seg fra sin beste side om dagen. 🌞 Jeg gleder meg på dine vegne! 😘

  6. hilde andersen willert

    Dette var mye positivt å lese. Ble så glad. Godt å høre at du har det bedre og at det går fremover. Masse klemmer

  7. Jeg stopper opp og nyter jeg Rita 🙂 Du får ta med deg Finn og komme en tur 🙂 Artig at vi har ektefelle med samme navn 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Thomas Lønn

Et studieår i Vietnam og Ghana

HLNE

21 år gammel jente som trenger et sted å sortere tanker og følelser.

Erlend Elias

Stylist, make-up artist og foredragsholder, standUp show, Tv.

Som dagene går.....

mine tanker til deg

annesofiesblogg

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

TriGisle

mine tanker til deg

STJERNESTØV

Politikk, religion, foto, sport og litt til

Jorunn's WP

Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

kontrovers.no

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Lykkeliten

mine tanker til deg

Bjørnehiet

Hulebjørnens klan

Moseplassen

mine tanker til deg

Mormors klagemur

Med rett til å klage

