Vårens vakreste eventyr kommer til Langesund

Tour of Norway 🙂 tenk at jeg skal få oppleve at de kommer hit! Nesten så jeg må klype meg i armen for å tro det er sant 🙂

http://www.tourofnorway.com/wp/  Følg hele programmet her og jeg oppfordrer alle til å stille seg opp langs veien der det er mulig og heie disse frem. Alexander Kristoff er min store favoritt, jeg håper jeg få møte ham 🙂

21 mai dundrer feltet inn i mitt vakre hjemsted Bamble og Stathelle, Langesund. Det blir spektatulært!!

stathelle Langesund_flyfoto

Jeg er så klar som jeg kan få blitt 🙂

rita

Velkommen til sykkelfest!!

Categories: Livet mitt | Stikkord: , , , , , , , | 4 kommentarer

Innleggsnavigasjon

4 thoughts on “Vårens vakreste eventyr kommer til Langesund

  1. Gleder meg med deg når du er så glad i dette. Det blir nok en sykkelfesthelg tenker jeg. Klem fra meg i våren! 🙂

  2. Mormor

    Gleder meg sammen med deg.
    Vårklem 🙂

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

Thomas Lønn

Et studieår i Vietnam og Ghana

HLNE

21 år gammel jente som trenger et sted å sortere tanker og følelser.

Erlend Elias

Stylist, make-up artist og foredragsholder, standUp show, Tv.

Som dagene går.....

mine tanker til deg

annesofiesblogg

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

TriGisle

mine tanker til deg

STJERNESTØV

Politikk, religion, foto, sport og litt til

Jorunn's WP

Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

kontrovers.no

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Lykkeliten

mine tanker til deg

Bjørnehiet

Hulebjørnens klan

Moseplassen

mine tanker til deg

Mormors klagemur

Med rett til å klage

