Thomas 21 år i dag

thomas7

I dag fyller du 21 år Thomas og i år som de tre siste årene så feirer du vekk fra familien din. Som 17 åring flyttet du til Stavanger for å gå 2. året på videregående skole. Den fullførte du til topp karakterer og vel så det fordi målet ditt var å få lærlingekontrakt. Den fikk du ved Aker Solutions senere Altus Intervention. Jeg glemmer aldri første turen din ut til en plattform. Du ringte meg og var helt oppglødd. Turen ble slik du hadde drømt om. Dere kom frem i soloppgangen og når du så plattformen liggende under deg var du bare et stort smil. Du var så stolt og du var så utrolig flink!!! Du tok fagbrev i juni til Meget godt og sensoren din var så imponert over det at han ville ha svaret ditt til undervisning! Sier litt om kvaliteten din.

August flyttet du til Bergen med kjæresten din Anniken og du ble samboer. Ikke ofte vi ser deg mer pga avstanden, men jeg tenker mye på deg. Du er så flink Thomas. Nå tar du forkurset til ingeniør egentlig ved Stavanger universitet, men all den tid du flyttet må du følge med på nett da alle undervisningstimene blir streamet, og toppkarakterene bare ruller inn. Du er en maskin. Du er helt enestående når du har satt deg et mål. Da biter du tenne sammen og bare bestemmer deg : DETTE SKAL JEG KLARE!! Og du klarer det. Du sitter alene i leiligheten og følger undervisningen på nett. Du har bare deg selv å spørre, men du er god.

Du har gode verdier og du ser det beste i alle. Du har mang en gang satt din mamma sjakk matt med gode diskusjoner og meninger. Det er bra! Du er samfunnsengasjert og ydmyk og du stiller gode og kritiske spørsmål i alle diskusjoner. Fra å være uenig er jeg som regel enig når du har sagt ditt 🙂

Jeg og du har alltid hatt et godt forhold. Vi kan snakke om alt. Jeg savner det fordi nå som du er sjelden hjemme og vi ikke snakker så mye så har noe av det blitt borte. Det gjør vondt men vi får håpe vi får tatt det igjen.

Du har jo snakket om å flytte nærmere til høsten. Vi får håpe at det skjer.

Håper dagen blir bra selv om du ikke har kjæresten din hjemme. Hun er i Hellas for å bidra til at flyktningene som kommer dit har det bra. Flott gjort 🙂 Ønsker deg det beste av det livet kan gi deg Thomas. Tusen takk for at du er den du er og ingen andre. At du aldri lar deg vippe av pinnen av andres meninger men at du står på det du mener er riktig. Jeg er så utrolig glad i deg ungen min. Og som mamma er det lov å være stolt ❤

Categories: Barna mine, Uncategorized | Stikkord: , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Thomas 21 år i dag

  1. Mormor

    Og jeg som ikke fulgte med.
    Gratulerer i etterkant. Thomas. ❤

  2. Tusen takk kjære deg ❤

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

Thomas Lønn

Et studieår i Vietnam og Ghana

HLNE

21 år gammel jente som trenger et sted å sortere tanker og følelser.

Erlend Elias

Stylist, make-up artist og foredragsholder, standUp show, Tv.

Som dagene går.....

mine tanker til deg

annesofiesblogg

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Bare min!!!

En reise på godt og vondt....

TriGisle

mine tanker til deg

STJERNESTØV

Politikk, religion, foto, sport og litt til

Jorunn's WP

Mye rart i hodet, men får det ikke på skjermen via tastaturet

LillyCraft

I used to be in the past, but I'm not living there anymore

kontrovers.no

mine tanker til deg

Bloghog.no

mine tanker til deg

Lykkeliten

mine tanker til deg

Bjørnehiet

Hulebjørnens klan

Moseplassen

mine tanker til deg

Mormors klagemur

Med rett til å klage

